Jag ville ändå inte ha en bikini...

Tänk dig en solig, lite halvljummen lördag när du precis avslutat en lyckad shoppingrunda. Du och går där med alla dina shoppingpåsar, nöjd, glad och stolt. Stolt över att du lyckats undvika att gå in på McDonalds under hela dagen. Du svänger runt hörnet och du ser. Du ser det stora M:et stå där stort och ståtligt och glänsa i solen. Du känner doften Cheesbugarare som väller ut genom dörrarna och plötsligt kurrar det till i magen. Du ser två trådsmala tjejer beställa mat, och helt plötsligt dyker en liten oskyldig tanke upp i ditt huvud: "Äsh, det spelar ingen roll om jag äter en liiiten, liiten cheesburgare. Jag kommer endå vara trådsmal inför beach 08. Det är långt kvar!"

Och innan man vet ordet av det så sitter man där. Omringad av feta barn och hysteriska föräldrar.

 O c h   s å   b r a   g i c k   d e t   m e d   d e t   n y a   l i v e t....

So long my dear cp-kidzz


Kommentarer
Postat av: Elin

hmmm, varför känner jag igen mig? ;) haha

2008-03-17 @ 12:28:52
URL: http://anner.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0