Another list for your pleasure

Om du ofta är lite disträ och missar vad folk säger finns det några svar som alltid funkar. Det va ju upplagt för en ny lista!

1. Är det sant?  - För den mesiga typen.

- Min mormor har dött...
- Är det sant?


- Jag ska ha fest i helgen!
- Är det sant?


- Jag tänkte färga håret blått.
- Är det sant?



Funkar sjukt bra. Moa testade den på mig i smyg. Jag fattade inte ett skit :D

2. Bullshit. - För den aggresiva och konfliktskapande typen.

- Min mormor har dött...
- Bullshit!


- Jag ska ha fest i helgen!
- Bullshit!


- Jag tänkte färga håret blått.
- Bullshit!


3. Aha, okej - För den dissiga och nonchalanta.

- Min mormor har dött...
- Aha okej.


- Jag ska ha fest i helgen!
- Aha, okej.


- Jag tänkte färga håret blått.
- Aha, okej.


Tack och hej leverpastej (Snälla, snäälla gud, låt oss att vara Bert för en dag!) // The CP-kidzzz

Kommentarer
Postat av: Klara

Anna svarar alltid 2 eller 3, bitch som hon är ;)

2008-03-14 @ 17:46:42
Postat av: Sofie

hhah det funkar faktiskt :D

2008-03-14 @ 20:26:48
URL: http://sofycantdance
Postat av: Elin

aha okej. mahahahaa sköningar ni är!

2008-03-15 @ 23:37:11
URL: http://anner.blogg.se
Postat av: Anonym

HAAAAAAAAAAAAHAAAAAAAAAAA garva som en galen när jag såg!!

2008-03-19 @ 15:22:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0